ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve azt. Tájékoztatjuk Önt, hogy a webáruház működésével, a megrendeléssel és a szállítás folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.

 

A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.


Jelen ÁSZF magyar nyelvű szerződés, mely nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek.

 

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalán (http://www.marked.hu) és aldomainjein, valamint az azokon feltüntetett elektronikus kommunikációs csatornákon történő jogviszonyokra terjed ki, mely jogviszonyban Vásárló:

- a weboldal felületén vásárló személy

- a weboldalon feltüntetett elérhetőségek bármelyikén  vásárlási igényét jelző, és arra elfogadó választ kapó személy


Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.marked.hu/aszf és letölthető ITT.

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

 

Szolgáltató: Marked 3D Solutions Bt.

Adószám: 25535121-2-41

Bankszámlaszám: 10700457696055815110

Cégjegyzékszám: 01-06-790602

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-102753/2016.

Székhely (nem átvételi pont!): 1048 Budapest, Hajló utca 38. 7. em. 39. 

E-mail: info@marked.hu

Telfonszám: +3616098023 (normál díjszabással hívható)

Mobiltelefon száma: +36709449384
A szerződés nyelve: magyar

 

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

 

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései. Tájékoztatjuk, hogy a vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül irányadóak.

2.2. A jelen ÁSZF 2016. július 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et.

2.3. Vásárló, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált vásárlója a webáruháznak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Vásárló nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online, illetve az elektronikus elérhetőségeinken keresztül rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

4. RENDELÉS MENETE

4.1. Vásárló a böngészőjén keresztül ellátogat a webáruházba.

4.2. Vásárló a "felvétel a bevásárlókosárba" gombbal kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vásárló bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” piktogramra kattintva.

4.3. Amennyiben Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, visszatér a vásárlás felületére. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A „tétel törlése” feliratra kattintva törölheti a kosárban szereplő tételeket. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
Amennyiben kizárólag a megvásárolni kívánt termékek szerepelnek a kosárban, Vásárló a "Fizetés" gombra kattint.

4.4. Vásárló megadja a megrendelésével kapcsolatos szállítási és számlázási* címet. A jelen ÁSZF elfogadásával a Vásárló tudomásul veszi, hogy az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 175 § -ában foglaltaknak megfelelően a webáruházban látható árak bruttó árak, tehát a törvényben meghatározott ÁFÁ-t tartalmazzák. 


4.5. Vásárló kiválasztja a szállítási módot, melyek a következőek lehetnek:

Személyes átvétel: Vásárlónak lehetősége van a "kapcsolat" menüpontban feltüntetett személyes átvételi pontban történő átvételre, nyitvatartási időben. A Vásárló által kiválasztott átvételi pontba megérkezik a rendelése, amiről Szolgáltató e-mail-ben, valamint külön kérés esetén egyéb csatornán is értesíti. Az e-mail kézbesítésétől számított 7 naptári napon belül van lehetősége Vásárlónak az átvételi ponton a termék átvételére. A 8. napon, ha nem történt meg az átvétel, a termék visszaküldésre kerülhet raktárunkba. Ezek után történik meg a visszatérítés rögzítése, illetve 14 napon belül a vételár visszautalása, amennyiben Vásárló azt előre kifizette. A személyes átvétel szállítási díja bruttó 0 Ft.

Postán maradó levélként: Vásárló a vásárlási folyamat során bankkártyával kifizeti, vagy a vásárlási folyamatot követően átutalja Szolgáltató bankszámlájára a vételárat, és a megjegyzés rovatban feltünteti a vásárlási folyamatban megadott email címét. Erre a címre hivatkozva tud a későbbiekben érdeklődni a vásárlásával kapcsolatban. Szolgáltató 5 munkanapon belül postára adja a megrendelt termékeket, vagy ha ez nem lehetséges, minél előbb felveszi a kapcsolatot Vásárlóval. Ennél a szállítási módnál csak Vásárló által kiválasztott postára van lehetőségünk a csomagot elküldeni, a vásárló címére nem. Szolgáltató a számlát a csomaggal mellékeli, vagy a megadott email címre elektronikus számlát állít ki. A Postán maradó levélként történő szállítás díja bruttó 550 Ft.

 

Postacsomagként: Vásárló a vásárlási folyamat során bankkártyával kifizeti, vagy a vásárlási folyamatot követően átutalja Szolgáltató bankszámlájára a vételárat, és a megjegyzés rovatban feltünteti a vásárlási folyamatban megadott email címét. Erre a címre hivatkozva tud a későbbiekben érdeklődni a vásárlásával kapcsolatban. Szolgáltató 5 munkanapon belül postára adja a megrendelt termékeket, vagy ha ez nem lehetséges, minél előbb felveszi a kapcsolatot Vásárlóval. Szolgáltató a számlát a csomaggal mellékeli, vagy a megadott email címre elektronikus számlát állít ki. A Postán maradó levélként történő szállítás díja bruttó 1500 Ft.

 

Postai ajánlott levél, postai utánvéttel: Szolgáltató 5 munkanapon belül postára adja a megrendelt termékeket, melyet Vásárló a postai átvételkor fizet ki. Szolgáltató a számlát a csomaggal mellékeli, vagy a megadott email címre elektronikus számlát állít ki. A Postai ajánlott levél, postai utánvéttel történő szállítás díja bruttó 2000 Ft.

4.6. Végül Vásárló kiválasztja a fizetési módot, melynek típusai a következők:

Bank-vagy hitelkártya: Amennyiben a rendelés értékét bank-vagy hitelkártyával kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a „Bank-vagy hitelkártya” fizetési módot. Az online fizetés a Checkout portal által kerül lebonyolításra az aktuális bizonsági előírásoknak megfelelően. A fizetési folyamat során a Vásárló a https://www.cartscheckout.com oldal megfelelő aloldalára lesz átirányítva, ahol a fizetési tranzakciót végre tudja hajtani.
 

Offline fizetés: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor, vagy előre utalással kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Offline fizetés" fizetési módot. Személyes átvétel esetén az átvételi ponton készpénzzel, postai utánvét esetén a postai fizetési lehetőségeken keresztül egyenlítheti ki a rendelés értékét. Ha postacsomagként, vagy postán maradó levélként kéri a szállítást, előreutalást követően tudjuk a csomagot postára adni.

4.7. Adatbeviteli hibák javítása: Vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Rendelés leadását követően Szolgáltató nem tudja garantálni a vásárló kérése esetén az adatok módosítását, valamint nem lehetséges a megrendelt tételek módosítása sem. Amennyiben ilyen jellegű hibát észlel, kérjuk, forduljon hozzánk segítségért minél előbb!

4.8. Vásárló emailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, illetve bármilyen, nem Szolgáltatót terhelő hiba esetén.

4.9. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.10. A megrendelés összesítése során és a visszaigazoló e-mailben jelölt fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.


Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor megvizsgálni, és amennyiben a csomagoláson/terméken jól látható hiba vehető észre, azt a csomagszállító cégnek (Posta) jelezni és jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

 

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

 

5.1. A Szolgáltató a rendelés során minden esetben előre jelzi emailben a kiszállítás várható idejét. A legtöbb esetben a szállítás 7 munkanapon belül megtörténik.

5.2. Az értékesítés teljesítésének napja:
Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény szerinti teljesítés napjának a csomagszállítást végző cégnek történő átadás napja minősül.

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások, a beszállító, csomagszállító cég vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

 

6. ELÁLLÁS JOGA

 

6.1. Vásárló és Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog illeti meg Vásárlót. A Vásárló a termék kézhezvételét követő 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat szerződésétől, amennyiben a termék használata a megrendelt termék jellege, tulajdonságai a működése megállapításához szükséges használatot nem haladta meg. Ez esetben Vásárló a terméket személyesen az átvételi pontra visszaviheti vagy az alábbi címre visszaküldheti:
Marked 3D Solutions Bt.; 1048 Budapest, Hajló u. 38. 7. em. 39.
A Vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Az ellási/felmondási nyilatkozat az alábbi linkre kattintva érhető el.


6.2. Amennyiben a Vásárló élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a 6.1 pontban hivatkozott linken elérhető adatlap segítségével). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a Szolgáltató a postára adás időpontját veszi figyelembe. Vásárló a megrendelt termék(ek)et postai úton ajánlott küldeményként, vagy futárszolgálat segítségével, igazolható módon kell, hogy visszajutassa Szolgáltató részére.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését. 

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a használatból adódó anyagi kár megtérítésének megtagadását, illetve visszautasíthatja az elállási jog gyakorlását olyan termék esetében, amelyet a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használtak.

6.5. Nem illeti meg az elállási jog a Vásárlót olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, 

6.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a rendeléskori vételárat a Vásárló részére, beleértve a Vásárló felé felmerült szállítási díjat is - amennyien Vásárló a rendelés egészétől eláll.
A visszatérítés során Szolgáltató azt a fizetési módot alkalmazza, amivel a Vásárló a fizetéskor élt, kivéve utánvét esetét. Utánvétes fizetések visszatérítsét a Szolgáltató banki átutalással rendezi, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja (a fizetési mód ebben az esetben sem készpénz visszatérítést jelent); e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló a Szolgáltató erre irányuló kérésére a saját bankszámlaszámát írásban köteles megadni. Hibásan, olvashatatlanul megadott bankszámlaszámból adódó téves utalásért Szolgáltató a felelősséget kizárja.
Online bankkártyás fizetés esetén visszatérítés során a Szolgáltató kizárólag a fizetéskor használt bankszámlaszámra teljesíti a visszatérítést.

6.7. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a termékeket, vagy a Vásárló kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.8. A Vásárló és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

6.9. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

 

7. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján egyes tartós fogyasztásra rendelt termékekre a Szolgáltató köteles jótállást vállalni. A kötelező jótállás a vásárlástól számított 1 éven belül érvényesíthető, amennyiben a Vásárló a vásárláskor kapott számlával igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A termékek körét a 151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet melléklete tartalmazza. Amennyiben Vásárló a számlát elveszti, a jótállási jog abban az esetben is érvényesíthető, ha Vásárló a vásárlást bármilyen módon hitelt érdemlően igazolni tudja.
A jótállási jog érvényesítése során a Vásárló választása szerint elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. Figyelembe kell venni ilyenkor a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet. A Vásárló kérheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását is, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidővel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
A termék kijavításával, illetve a javítás idejével a jótállási idő meghosszabbodik, míg a kicserélt termék (vagy annak egy része) tekintetében a jótállás újraindul. A jótállási jog érvényesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A Vásárlónak jogában áll a termék azonnali cseréjét kérni, amennyiben a vásárlás (távollévők között kötött szerződés esetében az átvételtől számított) időpontjától számított 3 munkanapon belül a termék meghibásodik. A jótállási jog érvényesítése során törekednie kell a kötelezettnek arra, hogy a javítást/cserét 15 napon belül elvégezze.
Amennyiben a 10 kg-nál nehezebb, tömegközlekedési eszközön kézipoggyászként nem szállítható, vagy rögzített bekötésű termékek esetében a javítás a helyszínen nem teljesíthető, a le és felszerelés, valamint a szállítás költségei a kötelezettet terhelik.
A kötelező jótállás a Vásárló jogszabályból eredő jogait (különösen a szavatossággal összefüggő jogait) nem érinti. Amennyiben a Vásárlónak a jótállással kapcsolatos minőségi kifogását kötelezett nem, vagy nem megfelelően rendezte, a Vásárló jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

A jótállási igényt a kötelezett elutasíthatja, amennyiben az alábbiak közül bármely eset bizonyítható:
• A termék hibája nem rendeltetésszerű használat miatt jelentkezett;
• A terméket szakszerűtlenül helyezték üzembe;
• A termék hibáját túlfeszültség, hálózati hiba, elemi kár okozta.

 

8. VEGYES RENDELKEZÉSEK

8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt (pl. futárszolgálat) jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

8.3. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Békéltető testületek elérhetőségei az alábbi linken találhatóak.
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

9. PANASZKEZELÉS RENDJE

9.1. Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@marked.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

9.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja vagy postai úton eljutattja a Vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja vagy postai úton eljutattja a Vásárlónak.

9.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

 

10. ADATVÉDELEM


Adatvédelmi nyilatkozatunk elérhető: ITT, letölthető: ITT.

 

11. A WEBOLDAL TARTALMA

Szerzői jog
A weboldal a Szolgáltató saját fejlesztésű egyedi alkotása, a weboldal és az azon található minden alkalmazás, képi, hang és szöveges tartalom, design, illetve azok elrendezése, valamint minden szerzői jog tárgyát képező alkotás szerzői jogi, illetve védjegy oltalom alatt állnak. 
A weboldalon található bármely szöveggel, képpel, hanggal, és más anyaggal, alkotással kapcsolatos szerzői jognak és más szellemi tulajdonjogoknak a tulajdonosa és feljogosított használója Szolgáltató.

A weboldal látogatója jogosult rendeltetésszerűen használni a weboldal bármely módon történő felhasználására kizárólag Szolgáltató jogosult engedélyt adni.

A weboldal tartalma
A weboldalon található információk vagy bármely adatok, anyagok jóhiszeműen kerültek felhelyezésre és kizárólag általános tájékoztató célt szolgálnak. Szolgáltató kizárja felelősségét a weboldalon elhelyezett információ, adatok vagy bármely anyagok tartalmáért, működőképességéért, teljességéért.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá azokért az esetleges veszteségekért, vagyoni és nem vagyoni károkért, költségekért, amelyek a weboldalára történő belépésből vagy a weboldal használatából, vagy a weboldalon keresztül igénybevett szolgáltatások használatából közvetlenül vagy közvetetten erednek, kivéve ha a felelősség korlátozása jogszabály által kizárt. A weboldal használója tudomással bír arról, hogy a weboldalt és a weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatásokat kizárólag a saját felelősségére és kockázatára használja.

Vásárló kizárólagosan felel az általa a szolgáltatás igénybevétele során megadott adatok és információkért, különösen azok valódiságáért és hitelességéért, továbbá azok által történő jogszerű felhasználásáért.

Kapcsolódó tartalmak
A weboldal tartalmazhat olyan kapcsolódási pontokat, amelyek más internetes honlapokhoz, így különösen a hatóságok vagy szolgáltatókhoz nyújtanak automatikus kapcsolódási lehetőséget. Ezek a kapcsolódó honlapok harmadik személyek tulajdonában, kezelésében állnak.
A kapcsolódó honlapokhoz a Szolgáltató csupán hozzáférést közvetít, azonban nem vállal semmilyen természetű kötelezettséget, felelősséget ezekért a honlapokért vagy az azokon elhelyezett információkért és tartalmakért.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a weboldalon, előzetes figyelmeztetés nélkül és, hogy a weboldal más domainnév alá helyezze át.


Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének napja: 2016. július 1. napja
Jelen ÁSZF letölthető: Általános Szerződési Feltételek



Budapest, 2016. július 1.

Marked 3D Solutions Betéti Társaság